• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Russki har anlänt..

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Hejsan,
Känner att jag vill visa min nya Russki (så där tajming, ryssklocka men..) som kom idag. Kan bli ny favorit. Tror det är en Vostok Kommandirskie, och kolla speciellt in den strama insert designen :).
Bilder:


image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Klär om den i svart kroko, så får jag se.
Stort tack till Aosehus för smidig affär och sjysst förpackning :).
Tack för titten och gokväll.
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Gillar kontrastsömmen i bandet som synkar med färgerna på tavlan och sekundvisaren. Grattis!
 

paradis

Audemars
Grattis till din,Russki, men den modelen har jag aldrig sett tidigare, något liknande ja..........:(
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Tidigare ägare moddat den lite, insert eftermarknad Dave Murphy. I den inlägg Seiko. Boetten beter Amphibian. Klart man kan jaga rätt på ett original bezel, men jag tycker den är rätt bra så här :)
 
Bezeln kostar ju mer än klockan gjorde när den en gång köptes orginal. Trevligt ur i varje fall. Går trixa till ganska många fina utstyslar med hjälp av herr Murphy. Humoristiska är ju som sagt att moddningen är dyrare än klockan. (=
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Sjyst mod på klockan, kul med lite annorlunda. Sitter du inne på originaldelarna med? :)
Nä, tyvärr, det är tidigare ägare som gör det. Glömt fråga "aosehus" om han hade dom kvar eller varför klockan moddats. Som Skogman säger så kostar moddet förmodligen mycket mer än originalet, men det är ju OK så länge slutresultatet blir bra. Tycker också det är en kul och annorlunda ryss :)
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Hehe, ja det är ju faktiskt så. Så då är inte originalset det viktiga. Kollar på bilderna igen och blir mer impad idag, ser ut att vara ett kul projekt :)
 
Topp