• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryssen kommer - unboxing (typ)

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jajjamensan, postmannen kom....

You know the drill...




En Vostok! Med hemmavintageifierad vridring. Lurar på om jag gillar det. Men jag har nog kommit fram till att det är lite som med hempermanentat hår, ibland funkar det.




Den kom head only (bara en sån sak... ;) ) och mitt egna lager med 18mm nato är tomt så det enda jag hade var ett gammalt tropic som låg och skräpade...



Lirar det?

Vill slutligen tacka mrMyagi för snabb leverans, jag vill också tacka KS egna rysstråd för inspirationen att klippa en ryss till.

Det ÄR kul med cheapies! :D
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Hahaha... Hempermanentat hår... Ibland funkar det?! Pics or it didn't happen! Och grattis, såklart!

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Jajjamensan, postmannen kom....

You know the drill...




En Vostok! Med hemmavintageifierad vridring. Lurar på om jag gillar det. Men jag har nog kommit fram till att det är lite som med hempermanentat hår, ibland funkar det.




Den kom head only (bara en sån sak... ;) ) och mitt egna lager med 18mm nato är tomt så det enda jag hade var ett gammalt tropic som låg och skräpade...



Lirar det?

Vill slutligen tacka mrMyagi för snabb leverans, jag vill också tacka KS egna rysstråd för inspirationen att klippa en ryss till.

Det ÄR kul med cheapies! :D

Alltid kul med en ny ryssdykare!

Vintage nästa gång?

Grattis!
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Denke!

Kolla in rysstråden. Du måste ha en Vintagedykare!

En 2209 från 1970 modell 350. Världen coolaste klocka!

/fixoflex
 
Topp