• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad SÅÅÅÅLD! BREITLING COLT 44 - 500m FULLSET

911flyer

Omega
Superskön Breitling med FULLSET

Breitling COLT 44
44mm
500m Water Resistant
Uni-directional bezel
Svart urtavla
Stark lume
Breitling Original läderband
Breitling Original spänne
inköpt på Uret.se för 19,995.- (Kostar idag 21,295.-)
REK pris: 24,560.-
Säljes för 16,500.- 16,250.- 16,000.-, 15,500.- 15,250.- Fantastiskt bra pris för en skön klocka med 1års garanti kvar...kom åååååå köp! SÅÅÅÅLD!

FRAKT: Kan skickas vart som helst mot postens kostnader.
BETALNING: Swish / Banköverföring / Kontant
F2F: Absolut, kan mötas i eller norr om Stockholm.
RETUR: Retur ska meddelas inom 24h från att klockan anlänt och returfrakt betalas av köparen.
SKICK: Klockan är ett år gammal och dess skick är ca 88-92/100 enligt TimeZone's skala, spännet nyborstat, lädret nysmörjt, klockan är proffsigt rengjord och redo för ny ägare. Jag har tagit högupplösta bilder på klockan för att visa skicket så gott jag kan. Vill du ha en specifik bild på klockan så fråga mig så ska jag ordna detta åt dig. Finns märken på boetten och lugsen men i allmänt bra skick. Har använts ett år. Bilder är makrobilder och visar klockan på väldigt nära håll. i verkligheten är inte allt synligt och klockan presenteras mycket väl.

Klockan kommer med fullset i toppskick.
-Yttre klockbox
-Innre klockbox
-Certifikat
-Servicebok
-Manual
-Sigil
-Läderplånka
-Kvitto från Uret.se
-Garanti

För fler höguplösta bilder kan du följa länken:
https://www.dropbox.com/sh/bqvfx1nvdagcn8c/AAAXUHykKjpiXQDfqxcZmZgja?dl=0

Referenser finns.

BILDER:

DSC_1013.JPG
DSC_1072.JPG
DSC_1070.JPG
DSC_1063.JPG
DSC_1062.JPG
DSC_1061.JPG
DSC_1055.JPG
DSC_1053.JPG
DSC_1052.JPG
DSC_1050.JPG
DSC_1039.JPG
DSC_1017.JPG
DSC_1028.JPG
DSC_1040.JPG
DSC_1031.JPG
DSC_1038.JPG
 
Topp