• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad *SÅLD 17/6* Tudor Black Bay Blue(nya bilder!) årsm. 2014 *PRISBUMP 10/6*

fearside

Omega
Halloj!

Då min kära Tudor BB Blue inte fått lika mycket handledstid som jag önskat, så det är dags att låta den gå vidare.
Klockan är uttagen 8/2014 och kommer som fullset, med andra ord, ytter & innerbox, cert, inköpskvitto och värderingsintyg(12/2015) från Jälmers ur i Borås, kommer på länk, men även ett Tudor Pelagos gummi samt en passande meshlänk ingår. Klockan går bra, kan mätas med Kello om så önskas. Klockan har spår av användning(bilder kan tas på begäran).

Vid eventuell affär så möts vi upp face2face, jag befinner mig i Östergötland med omnejd och kan möta upp halvvägs om Du inte bort i Norrland eller allt för långt bort. :)

Prisidé: 25 000kr 24500kr 23500kr 23000kr via Swish


Bilduppdatering 14/5/2016!
IMG_4458.JPG

IMG_4357.JPG

IMG_4403.JPG

image.jpeg

image.jpeg


Jag reserverar mig för eventuella felskrivningar.

Mvh!
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    188.9 KB · Visningar: 251
  • image.jpeg
    image.jpeg
    132.9 KB · Visningar: 247
  • image.jpeg
    image.jpeg
    132.3 KB · Visningar: 266
  • image.jpeg
    image.jpeg
    112.4 KB · Visningar: 228
  • image.jpeg
    image.jpeg
    100.4 KB · Visningar: 246
  • image.jpeg
    image.jpeg
    104.5 KB · Visningar: 258
  • image.jpeg
    image.jpeg
    96.1 KB · Visningar: 257
Senast ändrad:
Topp