Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

SÅLD: Seiko Velatura Kinetic mot pengar eller Pilot Chrono..

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av RicVin, 10 november 2012.

1. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Kan även tänka mig något kul byte.. Börjar bli sugen på en pilot chronograf så jag skulle kunna tänka mig en Archimede eller Steinhart att testköra tills jag sparat ihop slantarna till IWC:n jag egentligen vill ha. Men annat kan också funka, testa mig...
    Givetvis går det alldelses utmärkt att köpa Seikon rakt av också, hänvisar till nedanstående...

Testar ifall det finns någon som är sugen på en vittavlad Velatura, jag vet att det finns några fans därute..
    Klockan är uttagen 2011 och har använts ennhel del så det finns lite swirls och märken. På armen ser den dock kanon ut!
    Kommer med den lilla låddan på orginallänk samt både orginalläder och gummi. Gummit är i princip oanvänt.
    Vill ha 3500:- avhämtat i Södertälje trakten, alternativt lägger du på en slant för rekad frakt.
    Lite bilder.. Fler kan tas vid behov..

2. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Re: FS: Seiko Velatura Kinetic

BABUMP...

3. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Re: FSOT: Seiko Velatura Kinetic mot pengar eller Pilot Chro

Bumpar denna inför lä egal en, nu även med önskan om byte.

4. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Jävla iPad... Lönehelgen ska det stå... :evil:

5. fdymek

fdymek Torpare

Från:
    Bollnäs

Skyll på tekniken du bara. Jag tror det är skit bakom spakarna ..... förlåt skärmen!

6. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Kom igen nu.. Jag vet att det finns Velaturafans därute!!

Sjöö Sandström Royal Straps