• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SÅLD ZODIAC Sea Dragon

Behöver ni en närmare introduktion har ni missat Klocksnacks i särklass bästa tråd.
Här har ni äkta vara. En investering för kroglivet.
Länken mellan de första Sea Dragon Chrono och den nya automataren som kommer nästa år.
Mycket pang för pengarna. Den som säger emot det har inte ägt någon.
Här på legendarisk monster mesh. Tjockare än min svåger och tyngre än Metallica.
Skick bättre begagnat med spår av användning.

Kommer med box och originalskinnband.

Måttar: 45mm utan kork
Tjock: ja det är den
Band: 24mm
Verk: episka Swiss Ronda 5021.D Quartz
WR: 100m (begagnat bör tryckas)
Glas: absolut
Vikt: äh lägg av för fan!

Returpolicy: snälla gud stoppa den här typen av nonsens. Jag är en vuxen människa som gjort affärer i klocksvängen i många år. Kolla referenser och förlita dig på att eventuella fnurror går att lösa. Annars kräver jag att en köpprofil läggs upp. Varje köpare ska presentera sig och då gärna utförligt självskatta hur grånglig hen är dom köpare.

Pris: supersnåla 2.900kr

3f5daf7d30fc0142f10c610802895dfd.jpg




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Topp