Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Säga vad man vill om...

Diskussion i 'Diskussion' startad av Spencer, 21 februari 2013.

1. Spencer
    Trådstartare

Spencer Gustav II Adolf Admin

2. leben

leben El Patrón

3. Ricrob

Ricrob Friherre

Så ska en avhyvling dras! Undrar hur många som "står ut" med taskig service där i tron om att det är dit de måste gå för att spana/köpa lyx..?

4. Vintage92

Vintage92 Friends of KS

Har själv aldrig varit inne på Nymans, men är det så illa? :D
    Sen är det alltid trevlig med lite reklam för ''oss'' :)

5. vekktah

vekktah Borgare

Själv har jag långt hår, ofta slitna jeans och dito converse. Alltid fått mycket bra hjälp oavsett ärende (inte köpt något där än) fyra av fyra säljare där har verkligen gjort jobbet rätt. En vacker dag ska jag knalla in och klippa något stiligt. Men plånkan full kanske man blir mer känslig.

6. Ricrob

Ricrob Friherre

Vill förtydliga att jag har fått hjälp varje gång jag varit där, oavsett klädsel och endast ngn gång med "taskig feeling".

Mitt tidigare inlägg var alltså en reflektion och fråga från deras rykte sett.

7. Asplund

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    Jag har alltid blivit bra bemött på Nymans?

8. Aquaracer2

Aquaracer2 Groda

Från:
    Skärgården
    Vet inte varför jag skulle gå till Nymans när jag lika gärna skulle kunna knata till Rob E den dagen jag får för mig att handla nya prylar eller serva ur.

Mårtenssons ur Brookfield