• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säker en administratör av KS

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Till den som har mandat att ta bort mig ifrån den här sidan är jag tacksam om ni kan göra det. Jag trodde i min enfald att det här var ett forum för oss som är intresserad av klockor, som vill ha information, råd och byta åsikter, tyckande, men tydligen inte..... Har, överlycklig över att fått tag i min första "riktiga" klocka , JC, förstått att det här forumet befolkas av präktiga nördar som inte har annat för sig än att klanka ned på folks tyckande och tänkande. Det här forat får ni ha för er själva, har haft tillräckligt att göra med "småpåvar" bessevissrar under mitt liv så det räcker. Man för tacka för allt, trots dessa personers tyckande för alla givande läsning det har gett mig.
 

JayLar

Rolex
2-Faktor
Två lätt undrande frågor i din Reverso-tråd räckte? Synd att döma de 12101 andra medlemmarna utifrån det.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp