Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Säker frakt?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Jelu, 19 september 2015.

1. Jelu
    Trådstartare

Jelu Torpare

Från:
    Stockholm
    Hej alla. Jag har lite funderingar kring leveranser av armbandsur. Är pågång att göra mitt första riktiga klockköp och känner mig lite osäker på hur säkert det är med leveranser osv. och vad jag ska akta mig för.
    Vad har ni för erfarenheter? Finns det några bra tillvägagångssättt eller något företag som kan leverera säker frakt? Är det något jag ska akta mig för? Tacksam för alla typer av erfarenheter :)

2. rogart-63

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Handlar det om mycket pengar . Välj Postnord värdefrakt . Om det är inom Sverige . Akta dig för banköverföringar om det inte är så att personen är känd av dig själv . Aldrig banköverföring till utlandet :mad:. Använd isåfall Paypal .

Jelu och Rivalen gillar detta.
  3. JohnDoe

JohnDoe Friends of KS

Från:
    Sverige, stockholm
    Kolla referenser, googla, googla, googla, ibland verkar det som skummisarna är fler än de hederliga. Många länder har helt andra uppfattningar om vad box, cert, servad betyder. Sök här på forumet. Finns många trådar om detta. Betala hellre lite mer hos en pålitlig säljare än hitta den lägsta priset. Väldigt billigt betyder i 999/1000 fall problem. Finns massa trådar om de som blivit blåsta med här.

Jelu gillar detta.
  4. rogart-63

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Indien,Thailand.Israel.Italien ska man akta sig för:eek:. Säkert finns där fler .

Jelu gillar detta.
  5. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Israel?

6. rogart-63

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Av det jag har sett på Ebay så tycker jag Israel platsar bra.

7. Chrisse

Chrisse The King of Jesters

Från:
    Göteborg
    Även om ni använder försäkrad frakt, se till att ha kvitton/värdebevis som styrker värdet på tex klockan.

Postnord känns som ett tveksamt alternativ numera. Anv TNT, DHL, FedEx etc.. upplever jag säkrare.

Eller allra helst kör personlig överlämning.

Jelu gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield