Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Sälja fotoprylar som objektiv ?

Diskussion i 'Lifestyle' startad av rogart-63, 14 mars 2015.

1. rogart-63
    Trådstartare

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Finns där nåt bra forum på nätet där man kan sälja sånt ? Typ som klocksnack fast foto ?
    Vill slippa Tradera och Ebay denna gång .

2. Sond

Sond Friends of KS

fotosidan.se För några år sedan vet jag att de hade en superbra K&S. Själv både köpt och sålt. Dock inte varit där på 2 år.

Jakobb, Fistface och jabla gillar detta.
  3. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Fistface gillar detta.
  4. M021

M021 Friends of KS

Har själv bra erfarenheter från den sidan, inte använts senaste åren dock, vill du köpa Nikon får du PM'a ;)

5. rogart-63
    Trådstartare

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Har lagt upp den den där men det var ett tag sen . Inget svar ännu . Men en bra sida annars . Går inte lägga upp bilder om man inte är betalande medlem .:(

6. snajgel

snajgel Friends of KS

Från:
    stockholm
    Finns väl en del märkesspecifika forum för Nikon tex www.d70sverige.se eller www.nikonforum.se va ett tag sedan jag hängde där så vet inte hur mycket drag det är där.
    Är det något Nikon-makro du ska sälja så kan jag vara intresserad.. ;)

7. rogart-63
    Trådstartare

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Det är en rysslins. Bra rysk macro lins med M42 gänga. Med adapter passar det till det mesta.

8. Jakobb

Jakobb Friends of KS

Jag har sålt en hel del objektiv och kamerasaker på Blocket. Funkar bra om man inte svarar personer som prutar. Har fått bra pris också!

rogart-63 gillar detta.