• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sälja kläder i köp och sälj-delen..

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kan tycka att det eskalerat lite på sista tiden. Någon OT annons då och då klarar mitt psyke av utan problem. Men inte när det dräller av dem..
Men det värsta av allt, det som gör mig skogstokig... Det är att de kläder och skor som säljs ÄR I JUNIORSTORLEKAR!!!! För i helvete! Finns ju INGET för en man som är klädsamt fyllig!!!!!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Förstår inte heller varför han bumpar en annons när han bara kan lämna tillbaka?

Du förstår inte, trots att det står skrivet i första stycket? Förstår att du inte minns KS-andan då det mest varit grinigt här på senaste tiden. KS-andan i det här fallet = låta någon få rocken till ett bra pris istället för att jag ska skicka tillbaka den. Allt handlar inte om pengar här i livet, Måns.
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Du förstår inte, trots att det står skrivet i första stycket? Förstår att du inte minns KS-andan då det mest varit grinigt här på senaste tiden. KS-andan i det här fallet = låta någon få rocken till ett bra pris istället för att jag ska skicka tillbaka den. Allt handlar inte om pengar här i livet, Måns.

Sälj en klocka billigt istället då! ;)
 

BCKSTRM

Rolex
Hej,
Som ni säkert sett har jag en OT-annons med kavajer etc (där är för visso 2 mycket enkla klockor också men de går också som OT ;) ) Jag förstår verkligen om ni inte uppskattar det och i så fall raderar jag annonsen. Dock har jag upplevt att den har varit uppskattad då jag fått många PM och då 4 av kavajerna såldes extremt fort. En del kläder i annonsen är dock inte "livsnjutarkläder", vilka jag naturligtvis tar bort om de stör.

Jag har dessutom nu startat en OT-tråd (i diskussion) om ett bord jag byggt för att få lite feedback och vem vet, kanske en beställning... Åter igen så får Admin gärna ta bort annonsen om det stör, då jag verkligen respekterar att det är ett klockforum!

Min tanke är väl dock att jag, (utöver klockor uppenbarligen) är mycket intresserad av kläder, sprit, mat och inredning och att det kanske finns fler klockälskare som är detsamma.

Åter igen dock, jag respekterar att det är ett klockforum och om forummedlemmarna skulle föredra en OT-fritt forum så är jag den första att radera min annons och inredningstråd.

/BCKSTRM
 
Senast ändrad:

Hugii

Audemars
Jag har svårt att tänka mig att folk på ett bil- eller hästforum säljer sina (vanliga) begagnade kläder.
Ett klädplagg (reklamplagg) tex keps eller tröja med ett klockmärke tryck är väl OK..

Eller så kan vi starta OT/Loppis avdelning :)
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Jag har svårt att tänka mig att folk på ett bil- eller hästforum säljer sina (vanliga) begagnade kläder.
Ett klädplagg (reklamplagg) tex keps eller tröja med ett klockmärke tryck är väl OK..

Eller så kan vi starta OT/Loppis avdelning :)

Aa helt ärligt alltså. Nu nåt snöre som bumpar byxor för trehundra spänn. Skänk bort skiten istället, och då menar jag inte till random klockentusiast utan till verkligt behövande.
 

Hugii

Audemars
Aa helt ärligt alltså. Nu nåt snöre som bumpar byxor för trehundra spänn. Skänk bort skiten istället, och då menar jag inte till random klockentusiast utan till verkligt behövande.


vill bara påpeka att jag inte är för loppis... (finns redan blocket och tradera som fungerar hur bra som helst) :)

är du allvarlig med att skänka skiten till behövande? även de behövande förtjänar bättre än så! ;)
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Dags för lifestyle salezcorner? Skämtåsido men som flera redan påpekat tycker jag att dyrare skor, jackor & accessoarer är kosher. Men loppisbraxxor... :stop:
 

Rookien

Panerai
Jag har svårt att tänka mig att folk på ett bil- eller hästforum säljer sina (vanliga) begagnade kläder.
Ett klädplagg (reklamplagg) tex keps eller tröja med ett klockmärke tryck är väl OK..

Eller så kan vi starta OT/Loppis avdelning :)
Kan intyga att på hästforumen (min sambo är där dygnet runt) säljs inget som inte är hästrelaterat, varför skulle det??


Aa helt ärligt alltså. Nu nåt snöre som bumpar byxor för trehundra spänn. Skänk bort skiten istället, och då menar jag inte till random klockentusiast utan till verkligt behövande.


Pinsamt!
 

Oskar

Omega
När det är fina grejer av mycket hög kvalitet "livsnjutarprylar" (livsnjutarkläder som någon tidigare kallade det). Dock är det ju en svårdragen linje regelmässigt - skriv in den regeln så får pöbeln avgöra vad som är OK ;D
 

Fjmo

Omega
Vissa annonser påminner ju lite om säljes/bytes-grupperna på facebook där folk kränger saker för 20 kronor :D
 
Topp