• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sälja klocka billigare på KS än på t.ex. Blocket?

JayLar

Rolex
2-Faktor
Tycker KS fungerar helt suveränt. Tycker inte alls det knakar i fogarna. Brukar göra affär inom en kvart utan krusiduller. Visst en del prutar lite men helt ok enligt mig (prutar själv lite ibland).

Blocket däremot. Jesus....
 

plexan

Cartier
Haft köpare senaste gången jag försökt sälja här på ks som säger att dom köper klockan, sen några timmar senare drar dom någon rövar historia om att dom fått en oväntat räckning eller liknande, lite trist men trots allt är ju KS klart bättre än Blocket :)
 

Ivar31

Cartier
Har bara gjort några enstaka affärer på KS, alltid funkat bra och smidigt. Det är mycket värt att kunna kolla trådhistorik och referenser, vilket i mina fall också kan påverka priset, åt bägge håll.
Något vi borde värna om.

Aldrig sålt /köpt just klocka på blocket, det finns alltför många tokstollar därute och jag har f-n inte tid...
 
Topp