Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Sälja till vilken handlare?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Tiltiana, 19 oktober 2015.

1. Tiltiana
    Trådstartare

Tiltiana Torpare

Läste att flera här anser att LuxuryWatches betalar ganska dåligt vid inbyten vilket jag håller med om. Såg samtidigt att flera skrev att de fått bättre betalt av andra handlare. Jag känner dock inte till några andra handlare som köper begagnat, är det någon som har tips på seriösa handlare som betalar vettigt?

2. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Jag tror tyvärr inte att det finns någon genväg, det är nog bara att fråga runt. Du har ju ett gäng handlare (professionella och semi-professionella) på köp/sälj (du kan nog lista ut vilka det är...) du kan kontakta.

En annan variant är ju att du själv lägger upp en annons, gissar att du vet ungefär vad du vill ha?

3. Tiltiana
    Trådstartare

Tiltiana Torpare

Tack Denke.
    Är trött på en massa jönsar på Blocket och är helt ny här så har ingen koll på vilka köpare som är seriösa. Hoppades att det fanns andra alternativ än LW där man kan knalla in på en affär och sälja klockan över disk ;-)

Men finns det ej så finns det ej, då får man väl försöka sätta sig in i vilka som är pålitliga här. :)

4. the quiet man

the quiet man Friends of KS

Från:
    Västerås
    Har gjort bytesaffär med @Gripenbro.se med pengar åt mitt håll. Kolla med honom.

Mårtenssons ur Brookfield