• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sälja till vilken handlare?

Tiltiana

Breitling
Läste att flera här anser att LuxuryWatches betalar ganska dåligt vid inbyten vilket jag håller med om. Såg samtidigt att flera skrev att de fått bättre betalt av andra handlare. Jag känner dock inte till några andra handlare som köper begagnat, är det någon som har tips på seriösa handlare som betalar vettigt?
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag tror tyvärr inte att det finns någon genväg, det är nog bara att fråga runt. Du har ju ett gäng handlare (professionella och semi-professionella) på köp/sälj (du kan nog lista ut vilka det är...) du kan kontakta.

En annan variant är ju att du själv lägger upp en annons, gissar att du vet ungefär vad du vill ha?
 

Tiltiana

Breitling
Tack Denke.
Är trött på en massa jönsar på Blocket och är helt ny här så har ingen koll på vilka köpare som är seriösa. Hoppades att det fanns andra alternativ än LW där man kan knalla in på en affär och sälja klockan över disk ;-)

Men finns det ej så finns det ej, då får man väl försöka sätta sig in i vilka som är pålitliga här. :)
 
Topp