• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes: Locman Mare, automatic #SÅLD#

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
I en vild jakt efter en quick fix hamnade denna i min ägo häromkvällen. Den är rätt cool men helt ärligt är den för knasig för mig...en jätteklocka (47mm case och 24mm mellan hornen) i titan och skum boettform med ett automatiskt Miyotaverk.

90D2F64F-D4A6-4043-9C78-CE3FACA8E60E-2427-00000198626F1ACD.jpg


2B2966FF-B646-4FD7-97F5-BDA1C849328D-2427-000001986B3C1AFE.jpg


Jag har inget bra svar på VARFÖR jag slog till på den här. Men jag vill uppmuntra knasbollen i er och undrar om det är någon som vill byta den mot något annat knasigt (eller kanske en vanlig Seiko).

Bytesvärde typ 1200 spänn (har slängt på ett nytt svart läderband som hänger med utöver ett original canvasband och ett original, men paj, silikonband). #SÅLD#

PM'a om du är också är en knasboll och har något du vill byta med (eller om du är knasbollig enough att bara köpa den, rakt av). :cool:
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: Säljes/Bytes: Locman Mare, automatic knasbollklocka

Kolla så fin den är!

6CB281F1-56B3-4193-B683-1C07799BCCD2-5185-0000039ED3B9511A.jpg


Säljes för 1000 pix.... :mrgreen:


#SÅLD#
 
Topp