• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Säljes/Bytes Macbook AIR 13" 4gb Ram 128gb SSD

Onelund

Rolex
Grabben min har försökt sälja sin Macbook Air på blocket men dessvärre bara blivit dribblad med, löften om snabba affärer, cash i handen samt "jag kommer och hämtar den nu kompis" har enbart resulterat i en massa slösad tid.

Gör en koll här om någon behöver en vettig laptop för rimliga pengar.

Kan tänka mig byte mot något kul klockrelaterat då jag redan gett grabben det han begärde för den.

KS-priset sätter jag till 3600:- skickat på lämpligt sätt.
Bytesvärde 4000:-

Referenser finner du här

Sista Bumpen innan jag skickar ut den på tratten eller bukten istället.
Tycker ni priset är för högt satt, kan ni alltid försöka motivera ner priset, är dock renköp som gäller då.

Annonstext från grabbens annons

"En styck MacBook Air från mitten 2012 (modellnummer MacBookAir5.2)
Core i5 1.8ghz
4gb Ram
128gb SSD disk (mkt snabb & energisnål)
Ny installation av OSX Yosemite 10.10
utländskt tangentbord där enterknappen är lite trög
Inga större märken, skärmen helt felfri.
säljes utan laddare
"

WNOv7ri.jpg

gjjTUSw.jpg


Returrätt on den inte motsvarar vad som står i annonsen, ev returfrakt bekostas av köparen
 
Topp