• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Säljes: Objektiv till Canon 50mm f/1.4 2000:-

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Har köpt nytt så säljer mina gamla (de andra jag hade till salu är borta nu för er som sett annonsen tidigare) objektiv.

Sista att sälja är mitt 50mm f/1.4 i kanonfint skick! Väldigt ljusstarkt objektiv som du kan fota med sent in på höstkvällarna utan att behöva använda blixt. Väldig bra skärpa och snabb autofokus.
Canons motljusskydd ingår.

Exempel på oredigerad bild inomhus en mörk kväll utan stativ.



Lite trista mobilbilder på objektivet.







http://www.dpreview.com/products/canon/lenses/canon_50_1p4/review
Pris: 2000:- inkl spårbar frakt (billigast i Sverige?)

Full retur om objektivet inte stämmer överens med beskrivningen, detta skall dock ske genom att ni kontaktar mig samma samma dag som ni fått det.
 
Topp