• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Säljes: Oris Aquis Date, 24/12/2015 *PRISJUSTERAD 23/6*

Norra

Panerai
Kommer ångra det här fort, men siktet är ställt på annat och då jag ej orkar vänta, så vill jag sälja.

Säljer nu en 6.5 månader gammal Aquis Date. Har bara, förutom en liten, liten ding på nedre vänstra bandhornet, oundvikliga spår av bruk, främst på de polerade delarna av länken samt viklåset.

Allt följer med, förutom kvittot, då jag köpte två klockor på andra kvittot, den andra klocka lägger jag också ut, köper du båda får du givetvis kvittot, den andra annonsen; https://klocksnack.se/threads/oris-heritage-divers-sixty-five-24-12-2015-gummi-länk.56322/

Försäkringspappren har Klockmaster Nacka, där jag tog ut klockan. Klockans garanti är förlängd till 3 år från köpdatum.

Fler foton finns och kan tas, vid eventuella frågor/funderingar så kontakta mig via PM, första bilden visar klockans nuvarande skick (2 veckor gammal bild).

Såld för 10k+frakt.

Ingen retur då pengarna skall till annat.

Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/norra.43295/
Nor


20160601_134904.jpg

20160316_141325.jpg

20160331_150752.jpg

20160619_132618.jpg

 
Senast ändrad:
Topp