• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes - Tag Heuer 2000 Professional 200 m Quartz

Hej Klocksnack,

Säljer nu av denna härliga klocka för att skramla ihop stålar till en annan. En Tag Heuer 2000 series med Quartz-urverk, vattentätt till 200 m, som mäter 39 mm. Klockan ägs av mig sedan något år tillbaka, men jag finner tråkigt nog inte användning för den. Klockan är av mycket gott skick, årsmodell 1995, men har inga som helst större spår av användning. Guldfärgen är intakt på ringen och länk, skruvkronan är original, samtidigt som safirglaset är fritt från repor. En riktigt schysst klocka helt enkelt.

Pris 4.000 SEK (NYTT PRIS: 3.500 SEK)

*SÅLD*

Affären görs antingen face-to-face i Stockholm, eller via post. Retur gäller enbart via post om klockan mot förmodan inte skulle stämma överens med den av annonsen givna beskrivningen.

Fil 2017-04-12 16 55 47.jpeg

Fil 2017-04-12 16 56 02.jpeg
Fil 2017-04-12 16 56 30.jpeg


I februari lät jag klockan gå igenom ett trycktest med goda resultat. Den är tät, och då fettades även packningarna och batteriet byttes. (se kvitto)

Fil 2017-04-12 16 55 25.jpeg


Klockan har en företagslogotyp på spännet, det är dock ingenting som jag någonsin brytt mig om eller någon annat antytt på. Den finns där, men märks knappt. Ingraveringen är inte särskilt djup, och går att ta bort för en rimlig summa, lite beroende på var. En extra länkbit medföljer.

Fil 2017-04-12 16 58 42.jpeg
Fil 2017-04-12 16 57 01.jpeg


Tack Klocksnack för ett härligt forum och annonsplats!

Väl mött,
Josh
 
Senast ändrad:
Topp