• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad *Sänkt pris* Breitling SuperOcean Steelfish

Ricrob

Patek
Nu rycker det i flippartarmen.. Igen! :D

Till salu eller up 4 trade är denna sköning, den relativt ovanliga "första" Steelfishen på 42 mm som endast tillverkades 2005, för att sedan ersättas av X-plus på 44 mm osv. Detta ex är köpt ny 2006-03-01 hos Klockmaster i Göteborg och servades hos Bergströms ur i Göteborg 2013-02-20, kvitto på 4700:- finns.
Skicket är bra men givetvis finns spår av användning och min gissning är att den ej poleredes vid service men det är inget jag tar gift på. Den går givetvis utmärkt, med lång reserv och tidshållning och verket dras upp lent och fint liksom kronans gängor. Tavlan är svår att fota rättvist då den är skimrande blå/grå och fantastisk i solljus.

Så.. Här har du chansen att klippa en fullset och relativt nyservad Bratte med helrätt attribut men i en mer "lagom och moderat" storlek, om du är av inställningen att Brattar är för stora och vräkiga! ;)

Priset sätter jag till 14500:-, ev frakt står jag för men ångrar du dig inom 24 timmar, så står du för frakten tillbaka. Vid f2f affär känns retur överflödigt.

Bytesförslag välkomnas, klockan finns i Sthlm och jag har gediget med referenser i Goodguy-tråden om du bor långt härifrån.

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg


Snygg, eller hur?! :)
 
Topp