• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad ***Sänkt pris***Rolex Explorer 114270

PierreS

Cartier
Då var det dags att sälja/byta Exp I:an
Inköpt av mig över disk hos handlare när jag var i Hong Kong i februari i år. Kan tänka mig att byta mot Sub, Exp II, GMT + pengar från mitt håll för rätt objekt, kom med förslag :) Skicket + gång är viktigast! Box, papper etc är ett plus. Kan ev. tänka mig att byta mot billigare klocka + pengar åt mitt håll, kom med förslag men bli inte ledsen om du får ett nej!

Klockan är en D-serie från 2006 utan lugholes. Den kommer på en ganska tajt oysterlänk, också den från 2006, med 12 länkbitar och solida ändlänkar. Dessvärre har jag inga tillbehör till den men den kommer i en liten grön tygpåse från Rob Engström, alltid något :)

Den är i bra skick med endast lite tunna hairlines men inga hack/repor i glaset eller grova repor/dings på boetten eller länken.
Vet tyvärr ingenting om servicehistoriken men den gick +2 sek/dygn när jag kollade den. Hade den inne hos Dr Watch för någon månad sen då den endast gick att dra upp för hand. Det visade sig att rotorn släppt vilket såklart är åtgärdat nu. I övrigt såg den bra ut invändigt enligt honom.













Pris: Bytesvärde 27k Säljes för 25k

Klockan och jag finns normalt trakterna kring Västerås-Eskilstuna-Stockholm. Klockan kan självklart även skickas med postens assurerade frakt efter överenskommelse.

Referenser finns både här och på grannforumet :)

Lev väl!
 
Topp