Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Så är denna Rolex värd 2mil sek??

Diskussion i 'Diskussion' startad av Målarn, 24 november 2012.

1. Målarn
    Trådstartare

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Luskade runt lite här och där, till slut hamnade jag på rolexforums.com och såg denna säljannons!!

Är den värd 2miljoner kr... Jävla pris för en så liten klocka :D

Han har en Fin lista på Rolex klockor som han vill ha i inbyte mot hans Rolex ;)

http://www.rolexforums.com/showthread.p ... ght=116718

2. Knät

Knät Stadsbo

Från:
    Det mörka småland
    Vi får väl se, får han den såld för det priset så är den ju värd det för någon.. Även om jag vinner drömvinsten idag så skulle jag inte tycka att den var värd 2 millar.. Men jävlar vad jag skulle köpa klockor.. :D

3. 80talisten

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    Det måste den ju vara, om Seiko säljer sin Minute repiter och Sonnerie för runt samma peng så! :D

4. Kson

Kson Friends of KS

Ska bli kul att se om han blir av med den : )

5. axa

axa Bonde

OMG!!!

6. LongCon

LongCon Miss Softie

Från:
    Vallentuna
    Anställer hellre någon på heltid som kan berätta vad klockan är under 10 år än köper den där lilla saken.

7. Davvan

Davvan My Kung Fu is stronger than yours!

Från:
    Fettefleur......
    Tempoking....är just king......han brukar inte var ute och cykla......men det är ju ingen dussin 16610 direkt......ofta brukar ju dessa saker lösa sig.....

8. David

David Bödeln

Du är nog mindre häpen över detta än vad gemene man är när de får höra vad du betalat för din klocka. :lol:

Värdet bestäms helt och hållet av den som håller i pengarna.

Själv blev jag förvånad när jag hörde om Beatles-demon i radionyheterna, där de talade om summan 200 kkr som om det skulle vara väldigt mycket pengar. Det måste väl vara en struntsumma för ett välbärgat Beatles-fan?

9. Målarn
    Trådstartare

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Hahah kan vara sant, t.o.m en byggklocka :mrgreen:

10. mace

mace Stadsbo

Borde vara värd mer. No kidding.

11. Målarn
    Trådstartare

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Så hur mycket tycker du den är värd :D??
    Den blir nog såld snabbt oavsett vad, nån med lite extra stor plånka plockar den ;)

12. mace

mace Stadsbo

Haha, jaaa... En av ursprungsklockorna (en prototyp till och med) från ett av världens mest kända och värdefulla varumärken borde i alla fall vara värd mer än en 30 kvadratare i sthlms innerstad. :D

13. Viggen

Viggen Guest

Det finns säkert en samlare därute som skulle betala mer än vad han begär. Tråkiga är att den hamnar säkert i ett bankfack, kommer garanterat inte få mycket tid på handleden eller att se dagsljus för den delen.

14. Bingoraalf

Bingoraalf Biskop

Från:
    Malmö
    tur det :D den var ful som stryk

Mårtenssons ur Brookfield