• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Så fel att det blir rätt, eller...

svesam

Rolex
Halloj klockvänner,

Fick en låda med godis av theargonaut
där bl a ett riktigt färgglatt gummiband
fanns med.
Tänkte först "vad i hela friden ska jag göra med det..." men sen tog fantasin över.
Det är ju snart sommar igen...
Inte kan man väl dra på det orangea bandet
på den vackra SOHn...

Jo se på fan det gick...

image.jpg


image.jpg


image.jpg


Förutom den höstgrå färgen på armen så kan denna kombo bli favorit sommaren 2015. Vad säger panelen?
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Jodå! Flyger. Hade antagligen passat bättre till en klocka med svart tavla men har du ingen så kör på det där nästa sommar.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Ledsen, men svaret är NEJ! Idén är kul men får iaf mig att tänka på dom gamla televerket bilarna som fanns en gång i tiden... Den där förtjänar något snygg läder, alternativt ett schysst gummi.
image1.jpg
 

Rookie

Cartier
2-Faktor
Det är onekligen en "vågad" färgkombo. Jag personligen tycker att den ligger och balanserar mellan ballt/snyggt och helt galet och mindre snyggt.
 

Mattan

Panerai
Nä, vet inte någon klocka som jag tycker funkar med orange rem, grymt fin breitling men lädr eller länk så blir det perfekt.
 

Mattan

Panerai
Jovisst, kan tycka att det ser lite coolt ut men för mig funkar det inte i längden. Orangea tavlor på dykare döremot är grymt.
 
Topp