• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Så här har jag tillbringat första delen av min 50 års dag!

Jag och Bratten har suttit på altanen och fikat samt läst artiklar om termometrar.. Vad som händer senare under dagen vete fåglarna och min fru... Vi ses!
36F179D4-F4AA-4B61-A6E1-E4058723A6A7-265-0000014D88FB1BE3_zpsa14a4fba.jpg
Grattis o Keep swinging! Har du minimala luftgubben kvar eller är den flippad?
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Stort grattis!! Hoppas det blev en storslagen kväll och något i klockväg kanske? :)
 

Dansken

Breitling
Grattis blir det samma om exakt 3 månader är nog dax att önska sig en hyfsad klocka då,blir nog inte så häftigt men nån stans mellan 6- 10 tusen.lutar kanske åt Oris eller Longines.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Stort grattis!! Hoppas det blev en storslagen kväll och något i klockväg kanske? :)

Tack Tomas och alla andra. Det blev en kanonkväll med familjen. Drinkar,skaldjur å skumpa! Självklart blev det en klocka också, återkommer så snart affären är i hamn :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Stort grattis!! Hoppas det blev en storslagen kväll och något i klockväg kanske? :)

Tack Tomas och alla andra. Det blev en kanonkväll med familjen. Drinkar,skaldjur å skumpa! Självklart blev det en klocka också, Faktiskt den enda klocka som min fru varit med och valt! Återkommer så snart affären är i hamn :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hmmm.. Kanske lite för mycket skumpa... Trycker på alla knappar på en gång :)
 
Topp