• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Så här ser alltså DJ ut efter att tjejen lagt beslag på den.(bytt tavla)

vonhall

Rolex
Tycker att den var väldigt snygg. Hade inte haft något emot att bära klockan själv. Skulle kanske vara att det är en 9:a för mycket på urtavlan.
 

ScubaKing

Audemars
Kan absolut vara den snyggaste Datejust jag någonsin skådat! Och inte den minsta omanlig är den heller, bara så otroligt snygg och tidlös. Jag VILL HA den där klockan! Gratta både dig och tjejen till er goda smak. Fantastisk klocka. PM.a mig om den ska säljas...PRONTO!
 

Randel

Cartier
Silver Decorated Arab/Blue

Aha, såg den posten här tidigare men när jag googlade inte tyckte att jag fick upp rätt tavla på bilderna så trodde jag den posten var avsedd som svar på något annat. Får kolla igen, tack :)

EDIT: Googlade vidare, och nu hittade jag rätt, jag tackar för informationen Nicklas!
 

Randel

Cartier
Hittade för övrigt tavlan på en sammanställningsbild med några andra, tänkte att kanske fler än jag kan vara intresserad av det.
dial20102011seite04.jpg
 

TicTack

Cartier
Hittade för övrigt tavlan på en sammanställningsbild med några andra, tänkte att kanske fler än jag kan vara intresserad av det.
dial20102011seite04.jpg
Bilden är från deras master/dealer katalog. Den visar vad som fanns aktuellt år. Går du in hos en AD kan de söka via databas hos rolex, och då få upp ännu fler alternativ, om jag förstått det rätt.

Enda problemet är att jag tycker att det är svårt att få en bild ut hur klockan ser ut med urtavlan. Rolex har inget "builder your rolex" program eller funktion på hemsidan (?). Så då får man googla på bilder, typ
116200 pink roman

Men det kan vara svårt att hitta den avgörande "wrist shot" bilden!
 
Topp