• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Så jäkla "over the top"!!! Auktionsvansinne

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1355764634.769058.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1355764634.769058.jpg
    19.8 KB · Visningar: 546

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: Så jäkla

Har kollat samtliga klockauktioner på Kaplans nu och kan meddela att ni icke behöver göra er besvär. Priserna är ju för 17 vanliga begagnatpriser i 99 av 100 fall.
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Re: Så jäkla

Davvan skrev:
Fan vad du är herr skumberg ibland :)


Jo jag vet, kanske inte min vanliga stil, men den kändes grymt välbyggd! Hysek är ju oftast skitfula o denna var väl inget undantag egentligen, men priset... ...men för 5.000 hade det kunnat va en kul brutal sak (minus diamanterna dårå, men dom hade man väl kunnat måla över...) :lol:
 
Re: Så jäkla

NiklasArvid skrev:
Davvan skrev:
Fan vad du är herr skumberg ibland :)


Jo jag vet, kanske inte min vanliga stil, men den kändes grymt välbyggd! Hysek är ju oftast skitfula o denna var väl inget undantag egentligen, men priset... ...men för 5.000 hade det kunnat va en kul brutal sak (minus diamanterna dårå, men dom hade man väl kunnat måla över...) :lol:

köp den, den är sååå du ;)
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Re: Så jäkla

yonsson skrev:
Har kollat samtliga klockauktioner på Kaplans nu och kan meddela att ni icke behöver göra er besvär. Priserna är ju för 17 vanliga begagnatpriser i 99 av 100 fall.

Ok....vad trodde du....att 99 av 100 skulle va kap?.......klippen duggar inte tätt på Kaplans kan jag lova....
 
Topp