Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Så j***a orutinerat av mig!

Diskussion i 'Vintage' startad av Ariste, 17 oktober 2012.

1. Ariste
    Trådstartare

Ariste Biskop

Från:
    Västerort
    Sitter på jobbet och får plötsligt en dålig känsla i magtrakten, loggar snabbt in på webmailen och klickar mig fram till senaste mailet från DHL. Scheisse, precis vad jag inte ville se: "Recipient refused delivery".
    Paketet kom fram snabbare än beräknat och jag som bokat in en jobba-hemma-dag i morgon för att ta emot paketet med öppna armar, grämer mig en aning över att det kunde skett idag. Så orutinerat! Nu ligger paketet där och väntar, ensamt och olyckligt. För mig är det lite av dagen-före-julafton i kroppen, inget speciellt egentligen utan bara en gammal klocka eller fler.

Trevlig kväll på er!

2. theargonaut

theargonaut Friends of KS

Från:
    Sthlm
    Lider med dig! Men den som väntar på något gott... ;)

3. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Du är klockmissbrukare ;)

ps ring mig

4. ZQT

ZQT The Banker

Haha! Du får väl göra något gött på eftermiddagsfikan så du känner att du utnyttjade din hemma-dag :mrgreen:

5. Ariste
    Trådstartare

Ariste Biskop

Från:
    Västerort
    Tackar, jag veet...man kan tro att lusten och glädjen över ett simpelt paket ska mätas över tiden men icke...:)
    Jag vet, du är min mentor i Anonyma Klockmissbrukare så visa mig vägen ut ur träsket och in i det Rolex-prydda paradiset!
    Jag tröstade mig med ett päron men är nu hemma och laddad inför morgondagen, ger mig en klapp på axeln för att inte fallit för frestelsen och åka ut till DHL:s lager och hämtat ut det efter jobbet. :)

6. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Visare gärna in dig i den "fina" världen ;)

7. Ariste
    Trådstartare

Ariste Biskop

Från:
    Västerort
    Tack för erbjudandet, mästare...men vägen till att bli vald som Rolex-lärling är lång och initialt behövs det tömmas klocklådor så alla förslag på hur man smidigast gör sig av med många klockor till en så hög profit som möjligt tas tacksamt emot via PM. :)