• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Så kom den äntligen - Paketöppnartråd

Ajax

Omega
Efter att ha väntat länge och sett andra posta den här på forumet så är den äntligen min! Den var slut hos min AD, och med ganska lång leveranstid kändes hoppet kört. Men med rätt kontakter löser sig allt och vips så kom den idag och det var en mycket nöjd Ajax som tog emot samtalet.


IMG_7849_zpse393e3e5.jpg


IMG_7850_zps9f8622ba.jpg


Den är så sjukt j*vla snygg.

IMG_7853_zps11d47115.jpg


IMG_7854_zps31353a7a.jpg


IMG_7855_zps746be94e.jpg



Sitter som en smäck

IMG_7857_zps57ae757c.jpg



Allting andas kvalitet, som vanligt. Fick ett ruskigt bra pris som jag helt enkelt inte kunde tacka nej till. Men jag hade nog köpt den ändå, hehe :)
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Den där tavlan är så sjukt snygg! Provade den för ett par veckor sedan. Grattis!
 

Ajax

Omega
Tack ska ni ha! Nu börjar jakten på nästa klocka, men frågan är vad tusan jag behöver. Har en PO, en AT, en Oris BC3 Advanced samt en Longines Grande Vitesse......kanske....en speedy?!
 

Isodor

Audemars
Grattis, riktigt läcker. Hade dock satt på en mörkbrunt läderarmbad runt den istället för stållänken!
 

jabla

Sarlacc
Grattis till en fantastisk klocka inköpt mindre än en mil från där jag bor.
Nästa klocka blir naturligtvis en Rolex :)
 

Ajax

Omega
Re: Sv: Så kom den äntligen - Paketöppnartråd

Zenith skrev:
Grattis, riktigt läcker. Hade dock satt på en mörkbrunt läderarmbad runt den istället för stållänken!
Hade faktiskt tänkt det :) förslag?

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
 
Topp