• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Så såg jag/vi ut för 15 år sedan eller mer...

Ok! Är inte alls långt ifrån där jag bodde, spelade innebandy för Tomasgården väldigt länge. Dom höll till i tomskyrkan, hade flera polare runt skiljebo. En hetta Magnus Strand, någon annan hette Ronnie och är fortfarande en riktig VSK supporter, även bröderna Lönn. Min kusin bodde på Stentorsgatan ett stenkast från skiljebo, han hette Dennis Andersson.
Bekanta namn:)
 

vonhall

Rolex
Anno domini 1984 då frillan fortfarande satt stabilt :D
1984.jpg
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Här är jag, njae inte där till höger utan till vänster! En lycklig liten parvel som fick sitta i farsans knä efter hans sista flygpass någonsin i JA-37an.

Om ens sjätte sinne skulle vara att ha röntgensyn skulle man kunna se en 14060 på hans arm också.

ImageUploadedByTapatalk1417016039.803824.jpg
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
För övrigt hade jag digital casio 1997 som tyvärr inte syns på min tidigare bild. Repig som tusan var den och diverse delar var lösa/trasig. Johnny Knoxville kunde slänga sig i väggen på den tiden:D
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Grymt skön tråd och härliga bilder!

Första bilden måste vara från ca 1982. Rena rama Arnold..

image.jpg


Att jag höll på så där var väl inte så konstigt med tanke på farsgubben; så här gled han runt på Norr Mälarstrand med mig och lillbrorsan (jag till vänster)..

image.jpg
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Här slås man igen av att medelmedlemmen på forumet är mycket yngre än vad "man" (jag) tror. Jag tror ju att jag är ung ibland...
 
Topp