• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Så såg jag/vi ut för 15 år sedan eller mer...

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Vadå 15 år sedan ...? Så här så jag ut 1973, dvs mer än 41 år sedan. Man hade både längre och mera hår då ... ;)

Laketwig 1973.jpg
Chef!
 

David

Bödeln
Vi spelar golf, krökar och har allmänt kul, här är det strax innan vi skall gå in på Ullevi för att se en av världens bästa artister genom tiderna uppträda. Jag pratar naturligtvis om Michael Jackson, är inte någon jätte fanatiker av han generellt, men att se han live är är något utöver det vanliga.

Jag roddade den konserten. Såg du mig? Var i det blå laget, om jag minns rätt.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en Drutten o Gena Dvd till kidsen. En helt annan grej än bokhyllan de höll till i på min tid. det var en hel film där storyn var om miljöförstöring, rysk (sovjetisk) produktion, viss regimkritik men inte speciellt skarp. Poljotägare kan slänga ett PM vid intresse;)
 

Bassman

Friends of KS
Vad är väl 15 år, det svischar förbi på ett ögonblick....
Nä, får gräva fram nåt från 70-talet, 1975 skulle jag tro.
Hojen, en Norton Atlas 650 SS, har jag tyvärr inte kvar, har skaffat några japanesare istället.
Håret är kvar, dock inte fullt lika långt och patinerat numer.
IMG_0175.JPG
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Köpte en Drutten o Gena Dvd till kidsen. En helt annan grej än bokhyllan de höll till i på min tid. det var en hel film där storyn var om miljöförstöring, rysk (sovjetisk) produktion, viss regimkritik men inte speciellt skarp. Poljotägare kan slänga ett PM vid intresse;)
Andra nostalgitrippar på DVD är Fablernas Värld och Baltazar.
 
Topp