• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Så såg jag/vi ut för 15 år sedan eller mer...

Rossi

Rolex
2-Faktor
År 2000 var jag en självgod tönt med en ring på pekfingret(!?).

1234993_10202056427157524_639263388_n_zpsaadb65a0.jpg
 

Randel

Cartier
Den här bilden är från 1994, då jag var 17 år gammal och spenderade året på Highschool i Kentucky, USA :) Notera dubbla t-shirts med upprullade ärmar...jeeez...Kentucky var minst 10 år efter oss i Europa när det gäller mode så det blev mycket snötvättade jeans...Första dagen i skolan, på första lektionen, fick en kille i klassen tag i mitt Svensk-Engelska lexikon och när jag vände mig om hade han skrivit kn*lla f*tta med stora bokstäver på svarta tavlan.
10450968_10205038575388168_8480958790957859002_n.jpg
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Gammal bild på mig och min farfar som dessvärre inte längre är med oss. Det är nog sexton år sedan bilden är tagen.
image.jpeg

Helt sinnessjukt. För ca 16 år sedan jobbade jag som frilansfotograf och jag var utsänd att Mitt Kungsholmen för att dokumentera drickandet i Kronobergsparken som det vid den tidpunkten klagades på av de boende i området. Tog den här fotot som tyvärr aldrig blev publicerad, men som jag ändå sparade på grund av den fina kompositionen i bilden.

images.jpg
 

SSL

Audemars
Helt sinnessjukt. För ca 16 år sedan jobbade jag som frilansfotograf och jag var utsänd att Mitt Kungsholmen för att dokumentera drickandet i Kronobergsparken som det vid den tidpunkten klagades på av de boende i området. Tog den här fotot som tyvärr aldrig blev publicerad, men som jag ändå sparade på grund av den fina kompositionen i bilden.

images.jpg

Förstår man det rätt att du fotade lillchrille och hans farfar?
 
Topp