• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Så såg jag/vi ut för 15 år sedan eller mer...

Dixie

Audemars
2-Faktor
Jag till vänster o en känd ks profil till höger.
image.jpg
Veckans utvik! ;)
 
  • Like
Reactions: Ako

nissehult

Patek
2-Faktor
Hittade nedan foto på mig när jag röjde bland farsans gamla prylar. Avsevärt mycket mer än 15 år sedan iofs. Måste varit -81/82 nångång.

Fattar inte hur man frivilligt kan ha den frillan, den skjortan å dom glasögonen.

Dottern (11 år) garvade sig harmynt när hon såg bilden...

image.jpg
80-talet, det gyllene årtiondet :)
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Ja den här bilden börjar närma sig 15 år, är i min gamla räserhonda. Inte långt där efter blev den snodd och dumpad i Bergsjön.
Jag kommer nog inte riktigt ihåg vilken klocka det är som glänser där på vänsterarmen.
honda.jpg
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
1993 körde chopper och åkte runt på bågefester.
image.jpg
Karate-kid!
Helt sinnessjukt. För ca 16 år sedan jobbade jag som frilansfotograf och jag var utsänd att Mitt Kungsholmen för att dokumentera drickandet i Kronobergsparken som det vid den tidpunkten klagades på av de boende i området. Tog den här fotot som tyvärr aldrig blev publicerad, men som jag ändå sparade på grund av den fina kompositionen i bilden.

images.jpg
Va häftigt! Gjorde min tisdag! Världen är bra liten:rolleyes:
 
Topp