• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Så var kvällens bästa event på gång!

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Mondani DD bok, mondani rolex gallerybok, breitling bok, iwc putsduk, glashütte näsduk, breitling anteckningsblock med penna, longines manschettknappar, cartier puts kit, tidning med omega tavla signerad och nån sak till jag glömt.
Edit piaget bok
Ja och det var ju bara det som du budade hem ;)
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Nästan... Lämnade DD boken, glashütte näsduken,piagetboken, cartier kitet och omega bilden kvar. Borde nog tagit hem DD boken och omegabilden men måste ju ha lite kvar att spendera på lördag.
Har du fått din goodie bag eller skall jag leverera min? Tom chockaden är kvar!...än så länge...
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Tack för en trevlig kväll, speciellt tack till alla som var med och ordnade eventet. Nu får vi se om det blir något tryck på "min" klocka, kan tyvärr inte vara där på lördag så jag får chansa och lägga ett bud på nätet i sista stund. Återkommer i paketöppningstråden i så fall.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Tack för en trevlig kväll, speciellt tack till alla som var med och ordnade eventet. Nu får vi se om det blir något tryck på "min" klocka, kan tyvärr inte vara där på lördag så jag får chansa och lägga ett bud på nätet i sista stund. Återkommer i paketöppningstråden i så fall.

Vilken blev det? PM:a gärna om du vill vara hemlig :)
 
Topp