• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Såg en sak på Rob E idag som inte var OK...:-/

DrDre

Patek
Jag tror inte att den skulle funka så bra på tjejer. Diametern passar på en tjej som vill köra med en sportklocka, men den är ju så jäkla tjock.
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
POW liksom!
QRl9ugT.jpg

Ibland är annorlunda faktiskt roligt
 

DrDre

Patek
Rolex kan blinga dom....GMTIIC - ICE....

Från gamla TTT...


Vit låda...















Fattigt och pinsamt att inte blinga undersidan....

rolexice05.jpg

Bara av ren nyfikenhet, köper Rolexhandlare in de där och betalar för dem? För förhållandevis små handlare, som de svenska, och som dessutom är på en marknad där får människor köper en diamantklocka för 4 miljoner, så känns det som en rätt stor risk och väldigt mycket kapital som kan bli liggande länge. Eller är det någon form av lån som skickas runt?
 
Bara av ren nyfikenhet, köper Rolexhandlare in de där och betalar för dem? För förhållandevis små handlare, som de svenska, och som dessutom är på en marknad där får människor köper en diamantklocka för 4 miljoner, så känns det som en rätt stor risk och väldigt mycket kapital som kan bli liggande länge. Eller är det någon form av lån som skickas runt?

Det där är bread n' butter för fina gatan :D
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Ärligt, vad är skillnaden på denna blingiga Omega och de blingiga Rollarna som många hyllade i en annan tråd?
Rolex är väl i allmänhet glammigare och mer förväntat som isade. Dock tycker jag POn var ganska smakfull med bara diamanter på dykringen (även om mycket av dykfunktionen försvinner).
MEN detta måste väl vara 37mm modellen och borde därför fungera väldigt väl på en kvinna?
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Rolex är väl i allmänhet glammigare och mer förväntat som isade. Dock tycker jag POn var ganska smakfull med bara diamanter på dykringen (även om mycket av dykfunktionen försvinner).
MEN detta måste väl vara 37mm modellen och borde därför fungera väldigt väl på en kvinna?
Nix pix! Det är The Big One på 45,5 därav min kommentar att det INTE var OK :)
Det var i alla fall den jag såg, osäker på vilken bild jag kopierade in dock ..
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Nix pix! Det är The Big One på 45,5 därav min kommentar att det INTE var OK :)
Det var i alla fall den jag såg, osäker på vilken bild jag kopierade in dock ..
Vid närmare efterforskning har du rätt där. 37,5mm modellen har tydligen gamla verket med tre subtavlor:
mWCgIEE.jpg

Så det behövs nog en kaxig kvinna för att bara upp 45,5mm modellen, men som jag skrev, Jana Strain i länken ovan gör det med glans!
 
Topp