• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Såg von Svenssons kläder ikväll..

Vad tycker du?

  • Alldeles för tight, behöver minst 4 länkar till!

    Röster: 15 27.3%
  • Precis lagom

    Röster: 7 12.7%
  • Lite väl lös kanske?

    Röster: 33 60.0%

  • Totala väljare
    55

SimonML

Omega
Kunde dock inte slita blicken från "lyxexperten" Anna Bodins dinka..eller kanske framförallt sättet att bära den på..För övrigt inte helt fel med helgulds Daytona..

Bilderna ser ut att komma direkt från en Nokia 3310, men det var det bästa jag fick till..

Så vad tycker vi? Bra eller anus?

Zd1lSPY.png
VP5PCKt.png

aLkcjW0.png
UxipkFB.png

L5AtrG9.png
9YUbipI.png

4BWc4qT.png
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ser precis lika illa ut som att bära glasögon där bågarna inte är böjda för att passa personen ifråga utan börjar böjas alldeles för långt fram/bak. :wtf:
 

POO

Panerai
Förmodligen beror det på avundsjuka men börjar inte daytonan i guld kännas lite uttjatad och fantasilös på kvinnor? Om man nu tvunget ska spänna på sig en herr-rolle så kunde ju en day date vara ett alternativ, gärna i platina!!!!
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
GW-stilen är fan det enda rätta.


BONUS!
Har du alla länkbitar i så saknas inga om du skall flippa heller.
 

16610

Patek
2-Faktor
Lånat pappsens klocka!? inte råd att köpa egen men måste ha en helguld för att synas! lösning= KBT eller låna pengar och köp en egen med rätt längd på länken. Tack för mig=)
 

Nexus

Panerai
Ser ut som att människan har investerat hela pensionsfonden i den där klockan och därmed prompt ska ha den på.
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Ser för jävligt ut. Utöver att hon inte justerat länken har hon säkert inte ställt tid eller datum sedan hon köpte den. Den ska bara hänga där och dingla som en snorloska från Mr T

Edit, kom på att dayton inte har datum men ändå..
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Har en känsla av att någon som kallar sig just för lyxexpert gärna vill exponera sig mycket.
Så en bildgoogling kan nog avslöja om hon haft klockan innan, om inte så känns det lite lånat.

Spelar iof ingen roll ang vad man tycker om klockan, men hela grejen med slapp GW style känns då inte lite rätt utan bara helt pinsam.
 

LVM

Breitling
På en kvinna, ja visst funkar det!
Många kvinnor använder sina klockor som armband. Personligen skulle jag inte bära mina urverk så här lösa, men jag finner det chict och modernt på en kvinnas armled. För övrigt tyckte jag hon bar upp sin Daytona i RG alldeles utmärkt! Noterade även hennes diamantörhängen som totalt var drygt 4 karat.
 

DrDre

Patek
Det funkar kanske att bära en stål dj på jubilee så där löst (som GW gör). Men en Daytona i guld är väl 3 ggr så tung och nog inte särskilt skön när det slänger omkring. Dessutom kommer den nog att få rätt mycket dings då den kkommer att slå emot saker hela tiden. Tex om jag bar en sådan nu när jag sitter och skriver så skulle jag ju konstant dra den i bordet.
 
Topp