• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Såld ! Bulova Royal Oak med Box

Gulliver

Cartier
2-Faktor
Den här klockan köptes för bara ett par veckor sedan men större inköp är på ingång så den får tyvärr vandra vidare.

Det är en Bulova "Royal Oak". Vad jag har läst mig till gjordes dom runt -70.

Denna kommer med Box som enligt säljaren är originalet.

I den tickar ett eta 2892.

Säljes för 2500kr fraktat och klart!





 

calzone

Vacheron
Vintage92 skrev:
Seikoman87 skrev:
Trodde jag hade första tjing :(

Trodde jag också.
Direkt när jag såg tråden så tänkte jag på dig, men sen så tänkte jag äsch du har väll ballat ur...


Det här stör mig något så oerhört...Åkte hemifrån typ 20min innan han la ut den till salu kom hem för ett tag sedan. Hade ett pm :

Hej Seikoman

nu har jag lagt upp min Bulova Royal oak till salu.

Lovade att du skulle få veta i fall det hände :)


WTF ?!, Jävligt lågt !. Och nu är den dessutom redan paxad en gång till efter bingoralf ! blir galen :(


Hade väntat mig ett meddelande i stil med :

Hej Seikoman eftersom du har första tjing så får du ta den för 2500 : - Jag avaktar svar ifrån dig etc.




Camestig skrev:

Seikoman87 skrev:Snygg !, Hojta te om du vill sälja :D



Absolut det ska jag :)




JAAA ! äntligen första tjing på ngt xD :D
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Seikoman87 skrev:
Trodde jag hade första tjing :(

Bara en klocka du kommer nog över det ;)
Visst kan det va surt men sånt är livet, i grund och botten väljer säljaren hur han/hon säljer objektet. Det är ändå dennes klocka...
 
Topp