Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

(Såld)Citizen BM6400

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Jockinho, 25 september 2012.

1. Jockinho
    Trådstartare

Jockinho Friends of KS

Från:
    Motala
    Känner att jag står med två snarlika klockor, inte till utseendet men väl användningsområde så önskar antingen sälja eller byta denna Citizen BM6400. En finfin beater!

Den är i bra skick men lite spår av användning finns, där det mest noterbara är en ding vid bezeln klockan tio. Glas är repfritt, Eco-drive, dvs. solljusdriven och fungerar perfekt samt 200m WR enligt spec (jag har dock bara duschat med den, självfallet utan några som helst problem).

Cirka 40mm utan krona men känns större p.g.a. avsaknaden av bezel och med grönt lume som lyser starkt. Kommer med canvasbandet på bilderna samt en riktigt gedigen länk. 21mm luggbredd men fungerar perfekt på 22mm band såsom nato vilket jag dock inte har något hemma för tillfället. Box och manual följer med.

Pris: 1080kr med rekommenderad frakt. Finns i Norrköping.
    Eller byte mot typ:
    - Dressigare sak i fint skick
    - Annan dykare, vintage kanske?
    - Vintagekronograf med ett eller två register (tre fungerar inte, blir för plottrigt för mig).
    - Pilotklocka
    Kan lägga till 1-2k.

PM:a vid intresse eller frågor :)

//Jocke

2. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
  3. Jockinho
    Trådstartare

Jockinho Friends of KS

Från:
    Motala
    Re: FSOT: Citizen BM6400

bumpibump, gillas inte priset kom med bud :) Tar gärna något brunt ammo strap i bytesväg a 22mm + lite cash.
    Longines Heritage conquest 35mm likaså intressant, då kan jag lägga till lite mer.

4. vekktah

vekktah Borgare

Re: FSOT: Citizen BM6400

Du har pm

Sjöö Sandström Royal Straps