• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Såld! Omega Planet Ocean 42mm + Omega gummi

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
Hallå!
Jag måste sälja vidare mitt nyförvärv då jag hemskt nog måste erkänna för mig själv att 42mm dykare är för stort på min handled...

Klockan i fråga är en svart Planet Ocean cal 2500 42mm köpt dec 2009 i fint skick.
Lite grunda repor från kontorsbruk som man kan polera bort, grunda repor på undersida av bandhorn.
Det ska enligt tidigare och första ägaren vara ett par millimeter stort spår i antireflexbehandlingen, var så vid nyköp.
Själva glaset är alltså felfritt. Själv har jag inte lyckats vinkla ljuset rätt för att se det.
I övrigt finns allt med från nyköp, boxar, kvitton, cert...

Köpt av annan forummedlem, referens finns.

DSC01624_zpsd150b55b.jpg

DSC01618_zpsdad32f2a-1.jpg

DSC01611_zpsdc04610c-1.jpg


Slänger med ett Planet Ocean band i gummi.
OmegaPOgummi_zpseea88e9d.jpg

Pris: 20 000 kr, finns i Östersund men kan skickas enligt överenskommelse.
 
Topp