• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad [Såld] Rolex 14060 X-Serie från 91

MrAndersson

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Nu även som säljes!

Är lite sugen på att testa en tudor sub så kollar intresset ett byte mot min 14060 från 91 (dock uthämtad 94). Länken från 2007 med minimal stretch.
Min sub är i mycket fint skick och nyservad med 1 års garanti från italiensk handlare, trycktestad av Rob med OK resultat (papper finns). Peter på Rob gjorde även då amplitudtest och den visade över 300. Har även mätt gången med twixt appen nu under fyra dygn och klockan tappar -1,4sek/dygn , dvs inom COSC.
Jag har även låtit Kaplans värdera/äkthetskontrollera klockan och allt är i sin ordning.
Klockan kommer med inner (innerkudden saknas) och ytter box samt cert och extra länkbitar. Inga andra tillbehör.

Pris vid försäljning 42000kr inkl postens värde.
Sätter bytesvärde till 43000kr

Klockan ligger även på Tradera.

Intressanta byten är 79090 och 76100. Skick före papper och box.

Klockan och jag finns i Sthlm.

Tack KS för annonsplats!
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp