• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sælges: IWC PORTOGUESE *NY PRIS*

teisd

Breitling
Jeg har besluttet at sælge mit IWC 3714-38 Portuguese fra 2007.
Jeg har boks & Jeg har alle købskvitteringer & kort
Uret er blevet serviceret, værk renset, pakninger skiftet d. 31/8 2012 så det tikker perfect (+1-2 sec.) i døgnet. Uret sidder nu på et whiskey farved læder ræm, men der følger den org. sorte krokodille rem med.
Pris. 30.000.-DDK NU 29.000-DDK
Mvh. teisd

Ps.
Max har været så venlig at lægge bilder ind!
Tak Max:)
 

carlanton

Audemars
Re: Sælges: IWC PORTOGUESE 3714-38

För att lägga upp en bild måste du använda dig av typ www.tinypic.com. Lägg upp bilden där, kopiera länken för "imageboards and forums" (alternativt högerklicka på bilden, välj "kopiera bildaddress", klistra in här och skriv som:
.
 

teisd

Breitling
Re: Sælges: IWC PORTOGUESE 3714-38

Hey carlanton,

Det er fordi jeg fået en macbook, havde før pc.
Men virker det også på mac? Men mange tak for din hjælp! Der er mange flinke mennesker her på forumet,
Et medlem (Max) vil sætte dem op i første omgang:)
 

max

Dancing Queen
Re: Sælges: IWC PORTOGUESE 3714-38

Inte så snabb av mig men här kommer bilderna på klockan:

Portuguese_06.jpeg

Portuguese_01.jpeg

Portuguese_02.jpeg

Portuguese_03.jpeg

Portuguese_04.jpeg

Portuguese_05.jpeg
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Re: Sælges: IWC PORTOGUESE 3714-38

carlanton skrev:
För att lägga upp en bild måste du använda dig av typ http://www.tinypic.com. Lägg upp bilden där, kopiera länken för "imageboards and forums" (alternativt högerklicka på bilden, välj "kopiera bildaddress", klistra in här och skriv som:
.
Går även att ladda upp direkt till forumet. :)
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Max, går du i god för denne säljare? Han har inga referenser men jag vill gärna köpa klockan.
 

max

Dancing Queen
TomasBc skrev:
Max, går du i god för denne säljare? Han har inga referenser men jag vill gärna köpa klockan.
Jag hjälpte endast till att lägga upp bilder, fick dem via mail och han var trevlig där men jag har aldrig tidigare talat med eller träffat honom varvid jag tyvärr inte kan ge någon garanti för varken klocka eller säljare.
Minns jag inte fel så bor du väl neråt i landet och en resa över med affär hos urmakare kanske vore lämpligt.
Ledsen att jag ej kan vara till någon hjälp.
Trevlig helg
//max
 
Topp