Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Söka i trådar efter ord eller inlägg av en användare?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Optimisten, 1 november 2013.

1. Optimisten
    Trådstartare

Optimisten Stadsbo

Från:
    Är inte ute och seglar.
    Först och främst vill jag säga att jag är imponerad av hur bra denna siten fungerar rent tekniskt. Utseendet, funktionerna och t.ex. notiser.

En fråga:

Kan man välja eller ange en specifik tråd, och däri sedan söka efter antingen inlägg av en viss medlem, eller efter ett visst sökord.

T.ex. antag att jag vill söka i dagens klocktråd efter alla mina egna inlägg. Eller om jag vill hitta alla inlägg med Breitling i texten i samma tråd.

2. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
    Gå in i önskad tråd och använd sedan sökrutan längst upp till höger. Klicka i valet "sök endast i den här tråden".

På mobila enheter är det mig veterligen inte möjligt dock.

Optimisten gillar detta.
  3. Optimisten
    Trådstartare

Optimisten Stadsbo

Från:
    Är inte ute och seglar.
    Tack så mycket! Sitter med en PC. Jag var så dum att jag inte tänkte på den sökrutan uppe till höger, jag klickade bara på menyvalet sök.

Någon admin kan ta bort hela denna tråden om ni vill så slipper jag skämmas... :) :dead:

4. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Lite får du nog skämmas eftersom det står "är inte ute och seglar" i din profil :)

Affe gillar detta.
  5. Optimisten
    Trådstartare

Optimisten Stadsbo

Från:
    Är inte ute och seglar.
    Den imaginära båten är dessutom upptagen för i år!

jabla gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield