Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Söker gummilänk 16 mm

Diskussion i 'Diskussion' startad av v-p, 26 januari 2014.

1. v-p
    Trådstartare

v-p Torpare

Hej,

Efter en tids läsande på detta forum är det nu dags för mitt första inlägg.

Gummilänken på min gamla Casio WL-500 som används sporadiskt vid löpning har tyvärr gått sönder. Jag har kollat runt lite på nätet men har inte lyckats hitta någon gummilänk för klockor med 16 mm mellan bandhornen. Någon som har något tips?

Tack på förhand.
    //Victor

2. plexan

plexan Borgare

bonetto cinturini finns, har två olika från dom, mycket trevliga som luktar lite vanilj :)
    köper mina från chronoline
    finns två modeller hos dom:
    http://chronoline.pl/16mm_293k

3. v-p
    Trådstartare

v-p Torpare

Tack för tipset Plexan. Jag fattar dock inget av den polska hemsidan (fraktkostnad m.m.). Någon som har något annat tips? Letar efter enklaste möjliga gummilänk, klockan används i princip endast till tidtagning vid träning.

4. plexan

plexan Borgare

Såg klockan nu, det bästa vore nog att försöka få tag på ett originalband till den! Står det någon beteckningen på baksidan av det någonstans?

5. plexan

plexan Borgare

annars har du förstås ebay.co.uk sök bara rubber strap 16mm och du hittar en hel del olika alternativ
    här finns också ett alternativ
    http://www.watch-band-center.com/watchstrap-p1216h304s311-Sports-band-16mm-bla.html

6. v-p
    Trådstartare

v-p Torpare

Mårtenssons ur Brookfield