Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Söker kontakt med "Marckus"

Diskussion i 'Diskussion' startad av Joakim, 8 januari 2014.

1. Joakim
    Trådstartare

Joakim Borgare

av någon anledning kraschar sidan varje gång jag försöker läsa och besvara ett PM. Marckus, om du läser detta, jag har fått ditt PM, maila mig på tacjoakim "snabela" hotmail.com

Mvh // Joakim

2. Testa och logga in via någon annan Webläsare eller annan version av IE har samma problem på en av mina pc på jobbet som kör IE8, men inget strul på 10 & 11 vad jag märkt... (och SJÄLVKLART inget problem på Macen :cool: )

Pingar honom nedan

Marckus

3. B1884

B1884 Biskop

Från:
    Göteborg
    Jag upplever samma problem på jobbdatorn, också IE 8... rena skiten :D

4. daviden kanske har någon info varför det strular på just IE8 ?

5. Joakim
    Trådstartare

Joakim Borgare

tack för snabb återkoppling, och det är ju från jobbet man har tid med Klocksnack!

Seikoman87, Sten, JohnGalt och 1 annan gillar detta.
  6. montpellier

montpellier Bonde

Den är uråldrig om vi ser till webbläsare. Ett tips är att skrota alla versioner av IE under 10 om man nu tvunget måste använda IE :)
    En gammal webbläsare kan även innebära säkerhetshål och du går dessutom miste om nya, smarta funktioner. Klicka in här och uppdatera genast :) http://surfabra.se/

7. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Hej!

Som sagt, är det något Internet Explorer-strul så tänker jag inte lägga tid på att få det att fungera.
    Det innebär att jag måste avaktivera en del funktioner som gör klocksnack till den dynamiska och lättnavigerade sida som den är, det tänker jag inte tumma på.

Jag rekommenderar att lyfta luren till IT-avdelningen. ;)

Mårtenssons ur Brookfield