• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpes Söker Singular racing 20mm

Rille

Rolex
Choklad eller svart funkar bra, hör av er!
(De är slut hos singular)

Någon måste ju ha ett liggandes :)

Kan tänka mig något annat coolt band som kan passa en vintage speedy!
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Lägg en order på ett från Cheepo!

4zvLvEk.jpg
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Rille, nu har jag studerat mitt Choklad racingband som jag köpte hos Singular. Jag vågar fan påstå till 99% att det är samma. Om inte annat kan du mejla dom och fråga om du kan få en bild på deras ''undersida'' av bandet. Då ser du om det är samma tillverkare. Tog lite bilder så du själv kan bedöma :)

tWfrLxz.jpg

Sw2HXyS.jpg

z4LiqPF.jpg

JLh44jX.jpg
 

Rille

Rolex
Rille, nu har jag studerat mitt Choklad racingband som jag köpte hos Singular. Jag vågar fan påstå till 99% att det är samma. Om inte annat kan du mejla dom och fråga om du kan få en bild på deras ''undersida'' av bandet. Då ser du om det är samma tillverkare. Tog lite bilder så du själv kan bedöma :)

tWfrLxz.jpg

Sw2HXyS.jpg

z4LiqPF.jpg

JLh44jX.jpg

Stort tack för info! Kan bli ett sånt! Har även tagit kontakt mee cheepo så denna tråd får vila i frid nu :)
 
Topp