Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Sökes hjälp med identifiering utav en gammel Seamaster!

Diskussion i 'Diskussion' startad av Bottega, 16 januari 2014.

1. Bottega
    Trådstartare

Bottega Bonde

Från:
    Stockholm
    Hej! Fick idag ärva ett ur som min gammelmorfar använde en gång i tiden. Jag skulle gärna vilja veta på ett ungefär vilken årgång det är samt referens så jag kan forska lite mer om själva modellen. Nu vet jag inte om den är äkta, kanske någon här kan se genom den mörka bilden? Men jag har tänkt serva och få till den relativt fräsch. Länken känns inte riktig, däremot riktigt risig - är ute efter läderband eller liknande.

Vad tror ni?

2. Bottega
    Trådstartare

Bottega Bonde

Från:
    Stockholm
  3. naggge

naggge Friends of KS

Tycker klockan ser fin ut och i relativt gott skick trots bilden.
    Spara länken men släng på ett skinnband för stunden. Låt serva om det behövs. Sen kan du ju alltid ta lite fler bilder i bättre ljus och posta här igen :)

4. Scaramanga

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
    Redail? Tycker texten längst ned ser ommålad ut.

5. naggge

naggge Friends of KS

Ser ut som någon amatör har försökt laga i "made". I övrigt tycker jag texten ser bra ut.

Bättre bilder hade som sagt inte skadat.

Mårtenssons ur Brookfield