• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sökes: Roligare bil till Bröllop.

Sjobedan

Rolex
Hej alla!

Jag och sambon överväger att köra oss själva från vigseln till festlokalen, men då känns det spontant inte som att vår 520D är bilen vi vill åka i.
Själv ser jag gärna en lite sportigare bil, typ en 911 eller liknande. Allra helst en ferrari 458, men det är en annan liga och summa pengar.

Min fråga är då följande, finns det någon här på forumet som skulle kunna tänka sig att hyra ut sin bil i någon timme till mig för en rimlig summa?
Det är inte tal om något buskörande eller liknande, vi vill bara ankomma festen i något roligare än vår bil helt enkelt. (kanske någon varvtalsökning på gårdsplanen vid ankomst för att påkalla uppmärksamhet)

Svärfar har en fantastisk bil, men vars skinnklädsel färgar av sig... Vilket medför problematik med en stor vit klänning.

PM'a om ni har något som ni kan tänka er att hyra ut.

Väl mött.
/D
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Tips:
Sixt har några roliga bilar ibland att hyra, ungefär 4000kr för 24 timmar med 10mil.
Brukar har Ferrari, Lambo mm
IMG_0760.JPG
 

Sjobedan

Rolex
Plasta in stolen...
det är väl roligare med en släkting än random lånad bil?
Naturligtvis är det så. Men om sambon vägrar sätta sig i bilen med resonemanget att plasten, filten eller vad det nu blir kan glida av så är klänningen förstörd. Då känns någon tusing som en investering samt att jag får köra en rolig bil :)
 

meo_swe

Audemars
Hej alla!

Jag och sambon överväger att köra oss själva från vigseln till festlokalen, men då känns det spontant inte som att vår 520D är bilen vi vill åka i.
Själv ser jag gärna en lite sportigare bil, typ en 911 eller liknande. Allra helst en ferrari 458, men det är en annan liga och summa pengar.

Min fråga är då följande, finns det någon här på forumet som skulle kunna tänka sig att hyra ut sin bil i någon timme till mig för en rimlig summa?
Det är inte tal om något buskörande eller liknande, vi vill bara ankomma festen i något roligare än vår bil helt enkelt. (kanske någon varvtalsökning på gårdsplanen vid ankomst för att påkalla uppmärksamhet)

Svärfar har en fantastisk bil, men vars skinnklädsel färgar av sig... Vilket medför problematik med en stor vit klänning.

PM'a om ni har något som ni kan tänka er att hyra ut.

Väl mött.
/D
Köp ninjaplast på närmsta hemköp. Sen är ni all set!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Naturligtvis är det så. Men om sambon vägrar sätta sig i bilen med resonemanget att plasten, filten eller vad det nu blir kan glida av så är klänningen förstörd. Då känns någon tusing som en investering samt att jag får köra en rolig bil :)
Ska hon använda den igen eller? Gladpack runt stolen = inga konstigheter. Finns ju även sätesskydd att köpa för någon hundring på Biltema.
 

Edin

Panerai
Skulle jag haft en rolig bil och bott i Malmö skulle jag gärna lånat ut den efter att själv ha fått lånat en GT2 RS (997), Carrera GT och en SLS av bekanta till föräldrar mot att jag fyllt tanken efter mig. Nu är jag dock helt billös... :(
 

Edin

Panerai
Sixt har under de senaste 4-5 åren haft någon eller några roligare bilar för uthyrning under sommaren. Under den tid jag jobbade där hade dom SLS (cab och Coupe), McLaren (kommer ej ihåg numret) 458 och säkert något mer. SLS låg på 4.995:- dygnet och då ingick 10 mil sen var det kilometerna som kostade runt 10-15:- .
Jag fick köra SLSen en helg och satan i min låda vad den var rolig men med en varning för att den gärna skickade ut baken om man stod på. Det var även en av få gånger man fick alla smågrabbar i området jag bodde i stod som klistrade vid bilen och ville åka med. :D
 
Topp