• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sökes: Roligare bil till Bröllop.

BadkarsPiraten

Vacheron
Lever verkligheten upp till drömmen? :)

Utan tvekan!
Den står just nu såhär
20170219_140710.jpg


:D
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Trist inlägg från Porsche(ja ja, Boxster)ägare på Södermalm:
omprioritera och fokusera på vigsel och fru.
Låter lite vuxet visst men det är verkligen ett välment råd.
Nej för fan! Vill du ha en kul bil så go for it! Du har ju bara tänkt gifta dig en gång, justera budgeten om du har möjlighet. Det är typ enda gången i livet man får festfixa utan att någon vågar säga att man är knäpp...
Sedan har kanske din fru också "onödiga" grejer hon skulle vilja få in i bröllopet?
 
Senast ändrad:

UNO

Panerai
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Nej för fan! Vill du ha en kul bil så go for it! Du har ju bara tänkt gifta dig en gång, justera budgeten om du har möjlighet. Det är typ enda gången i livet man får festfixa utan att någon vågar säga att man är knäpp...
Sedan har kanske din fru också "onödiga" grejer hon skulle vilja få in i bröllopet?
Mitt råd har inget att göra med budget, är den obegränsad så visst gör man dom man vill men vart fokuset ligger, det är det viktiga.
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
image.jpeg


Någon fyrfemtioåtta är det inte...
Ser också bättre ut på bild än i verkligheten, och lämpar sig knappast särskilt väl för torrvarvningar på någon gårdsplan (speciellt ljud i BMW-sexor, men någon direkt uppmärksamhet påkallar den väl inte).

Men.

Några budgetar spräcker den heller inte! ;)
Så länge jag inte är iväg någonstans på det lyckliga datumet så kan den säkert ta sig ner till Vellinge free of charge.

Brasklapp för att den valde att inte starta när vi skulle använda den på vårt eget bröllop. :D
Men det var enbart mitt eget fel, eftersom jag hade missat koppla på batteriladdaren. :banghead:
 

UNO

Panerai
image.jpeg


Någon fyrfemtioåtta är det inte...
Ser också bättre ut på bild än i verkligheten, och lämpar sig knappast särskilt väl för torrvarvningar på någon gårdsplan (speciellt ljud i BMW-sexor, men någon direkt uppmärksamhet påkallar den väl inte).

Men.

Några budgetar spräcker den heller inte! ;)
Så länge jag inte är iväg någonstans på det lyckliga datumet så kan den säkert ta sig ner till Vellinge free of charge.

Brasklapp för att den valde att inte starta när vi skulle använda den på vårt eget bröllop. :D
Men det var enbart mitt eget fel, eftersom jag hade missat koppla på batteriladdaren. :banghead:
Värdigare än 458.
Björn & Benny hade varsin.
 

Sjobedan

Rolex
image.jpeg


Någon fyrfemtioåtta är det inte...
Ser också bättre ut på bild än i verkligheten, och lämpar sig knappast särskilt väl för torrvarvningar på någon gårdsplan (speciellt ljud i BMW-sexor, men någon direkt uppmärksamhet påkallar den väl inte).

Men.

Några budgetar spräcker den heller inte! ;)
Så länge jag inte är iväg någonstans på det lyckliga datumet så kan den säkert ta sig ner till Vellinge free of charge.

Brasklapp för att den valde att inte starta när vi skulle använda den på vårt eget bröllop. :D
Men det var enbart mitt eget fel, eftersom jag hade missat koppla på batteriladdaren. :banghead:

En väldigt fin bil! :)
 

Sjobedan

Rolex
Trist inlägg från Porsche(ja ja, Boxster)ägare på Södermalm:
omprioritera och fokusera på vigsel och fru.
Låter lite vuxet visst men det är verkligen ett välment råd.

Nej för fan! Vill du ha en kul bil så go for it! Du har ju bara tänkt gifta dig en gång, justera budgeten om du har möjlighet. Det är typ enda gången i livet man får festfixa utan att någon vågar säga att man är knäpp...
Sedan har kanske din fru också "onödiga" grejer hon skulle vilja få in i bröllopet?

Kan väl sägas att bilen är den lilla kostnaden. Och hade i så fall varit en liten extra god krydda på en i övrigt fantastisk dag.
Värt att nämna är ju också att svärfars bil inte på något vis är borträknad ännu =)
 

Viktor.L

Cartier
2-Faktor
Brosan hämtade hem en ny kärra i helgen. Vet inte hur glad han är i att kanske låna ut men kan alltid höra med han om det är en intressant bil för er.
GT3 Clubsport, kanske lite svårt att komma in i med bröllopsklänning beroende på hur stor den är, sitter monterat full bur etc. :).
IMG_4140.JPG
 

Sjobedan

Rolex
Brosan hämtade hem en ny kärra i helgen. Vet inte hur glad han är i att kanske låna ut men kan alltid höra med han om det är en intressant bil för er.
GT3 Clubsport, kanske lite svårt att komma in i med bröllopsklänning beroende på hur stor den är, sitter monterat full bur etc. :).
IMG_4140.JPG
Skit i klänningen ;) Fråga honom :)
 
D

Deleted member 1265

Guest
Brosan hämtade hem en ny kärra i helgen. Vet inte hur glad han är i att kanske låna ut men kan alltid höra med han om det är en intressant bil för er.
GT3 Clubsport, kanske lite svårt att komma in i med bröllopsklänning beroende på hur stor den är, sitter monterat full bur etc. :).
IMG_4140.JPG
Den ser fin ut!
Är det en mk1 med eftermarknad mk2 lampor?
 

Sjobedan

Rolex
Då har sambon konstaterat att det ska vara en cabriolet, någon som har en "roligare" sådan som de kan tänka sig att låna/hyra ut?
 
D

Deleted member 5780

Guest
Topp