Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Söndagsquiz! BCF.

Diskussion i 'Diskussion' startad av M021, 17 maj 2015.

1. M021
    Trådstartare

M021 Friends of KS

Sitter uttråkad och trött på Arlanda 05:30 en söndagsmorgon. Har varit i Sverige och hälsat på vänner och familj, sprang även på några Ks:are på Nymans i fredag av en slump.

Nu skrev jag i dagens klocktråd i fredags att ev klockärenden skulle göras.

Och i brist på annat tänkte jag en tråd utan egentligt syfte mer än en ursäkt att skänka en slant till BCF.

Så frågan lyder, reste till Sverige med tre klockor, och har tre klockor med mig tillbaka.

1.Vilka tre klockor är det Jag tar med mig tillbaka? Fabrikat sökes.
    2. Vilka referenser?
    3. Har under min tid på KS haft tre svarta klockor, vilka?

Vi gör såhär, 100 spänn till BCF för det rätta svaren, alltså någonstans mellan 100-300. Lägger på ytterligare en 100 om det blir fler än 100 svar innan 18:00 ikväll Oavsätt rätt eller fel då tråden "stängs. För att förtydliga så iinbringar 156 rätta svar max 300, annars är risken för tom semesterkassa för stor;)

Så in och svamla i tråden nu!

theargonaut, Denke, P-A och 1 annan gillar detta.
  2. MariaE

MariaE Friends of KS

Från:
    Skåne, Stockholm
    1. Rolex, Omega, AP
    2. Skippar ref. Men gissar på Sub, Speedmaster och Royal Oak
    3. Sub, GS och Omega

M021 gillar detta.
  3. Taxman

Taxman Friends of KS

1 och 2. Rolex (16610), Seiko (SKX007), AP (17490)
    3. Sub, Speedmaster och Seiko SKX007

MariaE gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield