• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

S.U.C.K, roligare födelsedag kunde man ha eller har haft...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Ingen present när man vaknade av Los tantos = ( min klock ointresserade bättre hälft ) :meh:, har inte hittat någon klocka som jag kan ge mig själv i födelsedags present :arghh: . Livet suger häst b... då jag har fått ringt en reparatör till jordvärme apparaten då den rasade ihop medans vi var borta under påsken. Var massor av vatten på golvet när vi kom hem igår kväll :hungover:, tur i oturen så är det iaf i våtutrymmet så inga större skador skedd. Men det surrar och låter för jävligt.

Så ett plåster på såret hade varit att hitta någon schysst Gmt Nipple dial med rootbeer eller tigereye tavla, sedan spelar inte någon roll om det är en 1675 eller 16753 bara den är näst intill komplett.

Haha...firar min födelsedag med att käka en gammal piggelin jag hittade i frysen i det fina vädret här i dalarna samtidigt som jag väntar på reparatören. Som sagt bättre dagar har man ju haft :D men med lite tur så kan man få en försenad födelsedags present 17 maj.
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Deppigt!

Får hoppas att nipple-dial-féen (undrara hur hon ser ut?!) sprider lite sjärnstoft över dig idag då.

Grattis i alla fall!
 

JesperO

Rolex
Grattis... tycker inte det minsta synd om dig om det inte hade varit för översvämningen, jordvärmepumpen och gammal piggelin... sådant är surt.
Tagga upp nu och gå och köp en sprillans ny piggelin så skall du se att du blir glad!!!
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Gratulerar! Ger dig en bild i alla fall:
image.jpeg
 

Apansson

Torpare
Deppigt värre där Pablo! Det ordnar nog till sig ska du se, och inget går ju upp mot en försenad födelsedagspresent på Norges nationaldag!
Stort jävla grattis dock, se till att sänka ett par bärs ikväll oavsett, det är du värd!
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
GRATTIS på födelsedagen! KS är med dig!!:D

Förövrigt delar du födelsedag med min sambo så kommer nog komma ihåg att gratta dig här på forumet många år framöver;)
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Grattis!

Men va faaaaan, njuuuut av din härliga samling du har nu. Rätt många skulle vilja byta med dig direkt;)

Vet att du har fina klockor, bra väder och säkert något godare än en piggelin att tugga på:)
 

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Efter regn kommer solsken och efter solsken kommer rootbeer! Har jag hört, vågar dock inte ta gift på det ;-). Grattis iallafall! Må födelsedagen bli minnesvärd iallafall

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
 
Topp