• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

S.U.C.K, roligare födelsedag kunde man ha eller har haft...

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Grattis! Postar dagen till ära min dagens klocka bild i denna tråd istället för i dagens klocktråd. Hoppas nipplar och tiger eye dial får dig på bättre humör!
20140422_145329.jpg
 

Bolio

Panerai
Stort Grattis till dig och du vet vad man säger när det inte gäller person skador. Ju värre det är när man håller på desto roligare blir det när det är över. Hoppas du får en riktigt kung dag och kväll.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tänk såhär min vän, det finns alltid ngn som har det värre, så upp med hakan och ha en fin födelsedag. Grattis!

image.jpg



Haha...fy faen! Stackar korren, jag tar med mig det idag, trots att min sambo verkar glömt bort min födelsedag! Snubben har varit här och inspekterat jordvärme armaturen, känns så där, för det blev en hel del saker som han behöver byta ut.

Men hellre materiella ting än pungen i kläm Hahaha :D, men tackar för uppvaktningen kompis!
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Grattis!
Nu har sambon din 365 dagar på sig att leva med lagom mycket skuldkänslor för att köpa dig en riktigt fin klocka till nästa födelsedag:)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Grattis Steffe. Hoppas att dagen ändå fortsatt något bättre än den började och att du förstår att här tänker dina vänner på dig! Och må din jakt snart ge resultat!
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Stort grattis Herr Af Sjodahl! Jag tycker du ska ge dig själv en fin IWC istället. Det brukar i alla fall få mig på bättre humör. :)

Dessutom behöver din TZC en kompis ... ;)
 

Galaxy

Rolex
Ajaj, låter trist. Vår värmepanna gick sönder i helgen, så ett eventuellt klockköp för min far får vänta ytterligare, så han känner nog samma frustration, men den som väntar på något gott...

Hur som helst får jag passa på att önska dig ett stort grattis! :cigar:
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grattis Steffe. Hoppas att dagen ändå fortsatt något bättre än den började och att du förstår att här tänker dina vänner på dig! Och må din jakt snart ge resultat!

Jag vet! Därför är det alltid så bra och skriva på detta forum då man behöver få några ryggdunkningar och uppmuntrande ord. Jag hoppas det också, med lite tur kan jag få tag på en via några kompisar, har lagt ut lite trådar.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Ajaj, låter trist. Vår värmepanna gick sönder i helgen, så ett eventuellt klockköp för min far får vänta ytterligare, så han känner nog samma frustration.

Hur som helst får jag passa på att önska dig ett stort grattis! :cigar:


Tackar så mycket! Jag hoppas att det inte blir så blodigt för dig heller, är ju så tråkiga utgifter. Visst köper man en klocka hellre :D:cigar::hungry:
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
" Tack som bara den mina vänner och bröder & systrar för gratulationerna, er kan man lita på när man behöver muntras upp lite :D! Förhoppningsvis kan jag snart återvända med en liten paketöppning, har lagt ut lite trådar här och där och hoppas att jag snart skall få napp så att det sitter en nippel dial på armen om inte allt för lång tid. "
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Grattis grattis! Ca 30 minuter till godo:) Hoppas morgondagen och resten av året blir bättre min vän.
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Grattis på födelsedagen (lite sent ja vet).
Ser fram emot att se vad dina "små trådar" kan leda till!
 
Topp