• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sa någon Italien?

Stomatologen

Patek
2-Faktor
image.jpg
 

Wi

NLA
2-Faktor
Dessa italienare är väldigt luriga, man får dubbelkolla allt för att inte bli lurad/betala överpris. Ska försöka hitta en hederlig rolexförsäljare :)


Lycka till med jakten.
Men håll dig borta från Eorologi. Till synes ordentlig rolex beg.handlare..men nope, vi är minst 2 här på forumet som råkat illa ut.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Mmmm. Peroni. Eller nastro azzurro som den heter i Italien om jag inte minns fel?

Nastro Azzurro eller som vi alltid översatte den när vi var på skid/snowboardresor till Norra Italien i ungdomsåren: "Det surrar i näsan" ;)
Blaskig skitöl, men efter en 7-8 stycken i snabb följd så gör dom tricket!

Älskar Italien, framför allt dom norra delarna. Firade bröllopsresa vid Como-sjön. 30-årsdagen i Toscana.
Ska dit med familjen/svärfar & fira hans 70-årsdag i vår/försommar. Så j-la trevligt. Rom har jag bara varit i en gång & det är väl som de flesta andra storstäder, typ...

Ha en fortsatt trevlig resa Micce!
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Lite duggregn igår men idag sken solen! Varmt och skönt :D

Där borta står the one and only!
image.jpg


Vad har Hera och min Seiko gemensamt? Andra bokstaven E samt att de båda befinner sig i samma byggnad :D
image.jpg
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Nastro Azzurro eller som vi alltid översatte den när vi var på skid/snowboardresor till Norra Italien i ungdomsåren: "Det surrar i näsan" ;)
Blaskig skitöl, men efter en 7-8 stycken i snabb följd så gör dom tricket!

Älskar Italien, framför allt dom norra delarna. Firade bröllopsresa vid Como-sjön. 30-årsdagen i Toscana.
Ska dit med familjen/svärfar & fira hans 70-årsdag i vår/försommar. Så j-la trevligt. Rom har jag bara varit i en gång & det är väl som de flesta andra storstäder, typ...

Ha en fortsatt trevlig resa Micce!
Stämmer mycket bra det, men Rom har då mycket att besöka så man måste hit någon gång ändå! Toscana, Florens & Sicilien är näst :)
 
Topp